بــــــــوق (سیاسی)
 
صرفا جهت خنده
 
 
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 9:0 ::  نويسنده : علی جووووووووووون
چند ماهی است در صدا سیما / آمده طنز پرطرفداری/ در حقیقت سیاسی و کمدی / گریه دار است و "خنده بازار"ی/ جای اسم و مقام و حرف رکیک / بین برنامه بوق باب شده/ جای لفظ فلان فلان قدیم / بوق ممتد ولی حساب شده/ اگر اهل سیاست و ذوقی / من هم امروز حرف ها دارم/ و چه خوب است در سخن جای / بعضی الفاظ بوق بگذارم/ آی آقای بوق خالی بند / بوق ها را نریختی به حساب/ بوق سهم عدالتت پس کو / مسکن بوق بی حساب و کتاب/ همه بی کار و داده ای به یکی / چند پست کلیدی اهدائی/ بزن از حلق مردم مظلوم / بده بوقندیار بوقائی/ مانده ام بوق از کجا آمد / روی فرمان چرخ تو جا شد/ مثل دوران بوق در بر تو / بوق پیدا شد و "هویدا" شد/ دوستم با تو گفت از در لطف / درد خود با خلوص درمان کن/ بوق بیرون فتاده ات دیدند / زشتی بوق خویش پنهان کن/ طفلکی حرف بد نگفته به تو / اصلا این حرف را بزن تو به من/ من اگر با تو حرف بوق زدم / بوق من را خودت بیا بشکن/ یاد داری که بوق قبل از تو / بوق ها را شنید و کرد انکار/ بس که هشدار را ندیده گرفت / منحرف شد ز راه و زد به چنار/ شطّ رنج است ضربه ی حداد / بعد هر ضربه کیش و مات جدید/ مرد باید که حرف حق بزند / هرکه "عاش سعید مات سعید"/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صرفا جهت خنده و آدرس justforfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 9588
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1